سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گروه فرهنگی سردار خیبر
خشم را با بردباری بازگرداندن نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
 

السلام علی السفینة النجاة  یاحسین

دیروز جای همه شما خالی بود میدان امام خمینی (ره) اصفهان البته میدونم هرکدام از شما در گوشه وکنار مملکت اسلامی جایی مشغول عزاداری در ظهر عاشورای ابی عبدالله الحسین(ع) بودید. اما از این جهت گفتم که وقتی باهمسرم جهت اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا که به امامت آیت الله مظاهری در مسجد امام برگزار میشد، میرفتیم . لحظاتی چشمم افتاد به چند نفرخانم خارجی که به طرف ما می آمدند یکی از این خانم ها بازوبندی به دستش بسته بود که روی اون نقش بسته بود ((لبیک یا حسین)) واز اینکه بین عزاداران عاشورای امام حسین(ع) قرار گرفته بود به خود میبالید وشوق این عمل در نگاه او موج میزد. باخودم گفتم قربان امام حسین(ع) بروم که انقدر مهربانه که کسی که شاید تاچند روز قبل اصلا مسلمانی را از نزدیک ندیده بوده توفیق بهش داده تا در روز عاشورا بین عزاداران قرار بگیره.

 در همین حال در مرور خاطراتم برگشتم به روز قبل یعنی تاسوعا بعداز ظهر بود پیرمرد پس از صرف غذای نذری در حالی که اشک دیده هاش را تر کرده بود تعریف می کرد ومیگفت: از اون قدیما مورد عنایت اهل بیت قرار گرفتم واینطور تعریف کرد:سالهای دوری بود نذر شله زرد داشتیم همه ساله ادا میکردم یک سال دستم تنگ بود 29 ریال شکر نیاز داشتم تابتوانم نذرم را ادا کنم اما کسی نسیه به من نمی داد وتوانایی خریدش را هم نداشتم. به منزل اومدم وبه خانمم گفتم نتوانستم شکر تهیه کنم اما به او نگفتم به خاطر نداشتن پول بلکه بخاطر کمیاب بودن تا ناراحت نشه. از خانه بیرون اومدم درحالی که باخودم میگفتم یاامام حسین یعنی امسال نمیتونم نذرم را ادا کنم؟ در همین فکر بودم ومشغول درد دل با امام حسین که ناگهان مردی از راه رسید ودر حالی که باسرو وضع ظاهری مناسب بود ویک کیف سامسونت در دست داشت به من گفت : حاجی ببخشید میتونی یه ماشین برای من دربست بگیری عجله دارم .اون زمان محله مفت آباد اصفهان یاهمت آباد فعلی بیابان وصحرا بود به او گفتم آخه اینجا ماشین گیرت نمیاد اما اگر مایل باشی من یه دوچرخه دارم ومیتوانم شما را تایه جایی برسونم اونم پذیرفت وترک دوچرخه من سوار شد وقتی به پل خواجو رسیدیم اون از من تشکر کرد و10 تومان به من داد وگفت: ببخشید بیش از این همراهم نبود .من نیز از او تشکر کردم ودعایم را بدرقه راهش وبرگشتم خوشحال 29 ریالش را بابت شکر دادم وبقیه اون پول را نیز خرج امورات زندگی ام.

حالا به نظر شما این امام حسین (ع) مال شخص خاصی است ؟ نه متعلق به همه است

آیا کسی را ناامید از در خونه اش میرونه؟ نه به والله خیلی مهربون وکریمه در پایان مطلبم یادی از شهدای کربلا وامام امت وشهدای انقلاب وشهدای جنگ تحمیلی وبخصوص شهدای عملیات محرم بکنیم وازشون بخواهیم که در حق ما دعا کنند تامثل اونها همیشه عاشورایی وحسینی بمونیم وانشاء الله راهشون را ادامه بدهیم وپایان کارمون نیز با شهادت رقم بخوره  اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک     یاحسین  

 


گروه شهدا ::: دوشنبه 88/10/7::: ساعت 3:24 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 11
بازدید کل : 148530
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره وبلاگ ::.
گروه فرهنگی سردار خیبر
گروه شهدا
بسم رب الشهدا والصدیقین به یاری خدا ومدد اهل بیت وبلاگ تخصصی شهدا با نام گروه فرهنگی سردار خیبر -زیر مجموعه کانون فرهنگی محبان المهدی راه اندازی شد با امید که بتوانیم مطالب شایسته ای در رابطه با شهدا وفرهنگ شهادت ارائه کنیم جز شهادت راهی نیست
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
گروه فرهنگی سردار خیبر
.:: لینک دوستان ::.
.:: لوگوی دوستان::.




























.:: نوای وبلاگ ::.
.:: فهرست موضوعی ::.
.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
کانون فرهنگی محبان المهدی
گروه فرهنگی سردار خیبر
گروه فرهنگی سردار خیبر